Interdyscyplinarne studia doktoranckie Wydziału Biologii UAM drogą do doskonałości naukowej
|
Harmonogram realizacji projektu:
Zadanie 1. Realizacja nowego interdyscyplinarnego programu SD z uwzględnieniem opracowania i przeprowadzenia pięciu dodatkowych zajęć dla doktorantów
W pierwszym kwartale 2022 r. organizowane i realizowane będą konsultacje metodologiczne/naukowe - tutoring (technologie). Zajęcia te zapewniają naukę eksperymentalnych metod badawczych w formie zajęć praktycznych, prowadzonych w małych grupach ćwiczeniowych (2-3os.). Osoby zainteresowane udziałem w zajęciach prosimy o kontakt z dr Karoliną Cerbin: karolina.cerbin@amu.edu.pl, poprzez wysłanie na podany adres wypełnionego zał. nr 1 do REGULAMIN UCZESTNICTWA W ZAJĘCIACH W PROJEKCIE. |
Regulamin_zadan_staze_warsztaty_konferencje_31.05.docx
|
Zalaczniki_1-5_do regulaminu_2021.docx
|
Zadanie 2. Realizacja systemu wypłat stypendiów motywacyjnych
Realizacja zadania została zakończona. |
Zadanie 3. Organizacja staży zagranicznych/szkoleń w zakresie nowoczesnych technologii
W ramach projektu istnieje możliwość realizacji wyjazdów stażowych, a w przypadku braku możliwości wyjazdu - realizacji staży w formie zdalnej.
Ponadto, istnieje możliwość finansowania w ramach projektu uczestnictwa w szkoleniach, które związane byłyby bezpośrednio z przygotowywanymi dysertacjami.
Wnioski o skierowanie na staż zagraniczny/szkolenia (na formularzu z zał. 2), wraz z załącznikami: 1) List motywacyjny, 2) Zgoda na realizację stażu przez opiekuna z zagranicznego ośrodka badawczego, 3) Pozytywna rekomendacja opiekuna pracy doktorskiej
należy składać do kierownika projektu prof. UAM dr hab. Agnieszki Ludwików, na adres: ludwika@amu.edu.pl, oraz arl_kucz@amu.edu.pl z dopiskiem w tytule „Staż zagraniczny”. |
Regulamin_zadan_staze_warsztaty_konferencje_31.05.docx
|
Zalaczniki_1-5_do regulaminu_2021.docx
|
Zadanie 4. Udział w konferencjach krajowych i zagranicznych/ korekta językowa
W ramach projektu udział w konferencjach może odbywać się zarówno w formie bezpośredniej, jaki i zdalnej. Zachęcamy uczestników projektu do uczestniczenia w konferencjach. Wnioski o dofinansowanie wyjazdu na konferencję/kosztów udziału w konferencji, wraz z dokumentacją potwierdzającą zgłoszenie udziału w konferencji (zał. 4) należy składać do kierownika projektu prof. UAM dr hab. Agnieszki Ludwików, na adres: ludwika@amu.edu.pl oraz arl_kucz@amu.edu.pl, z dopiskiem w tytule „Dofinansowanie konferencji DOK/16”
W projekcie przewidziano również finansowanie kosztów korekty językowej: streszczeń konferencyjnych (abstraktów), posterów, prezentacji, manuskryptów artykułów, rozpraw doktorskich i opisów naukowych w projektach badawczych. |
Regulamin_zadan_staze_warsztaty_konferencje_31.05.docx
|
Zalaczniki_1-5_do regulaminu_2021.docx
|
Zadanie 5. Organizacja i realizacja szkoły letniej "The challenges of interdisciplinary research"
Zakończono realizację zadania w czerwcu 2020 r. |
Zadanie 6. Organizacja i przeprowadzenie zajęć przez profesorów zagranicznych
W ramach projektu realizowane są wizyty profesorów zagranicznych, w celu realizacji dla uczestników studiów doktoranckich 15 godzinnych zajęć warsztatowych/wykładów/seminariów w j. angielskim, w zakresie podstawowego lub specjalistycznego obszaru badań w dziedzinie: biologii, biotechnologii, biochemii, ekologii i ochrony środowiska.
W ramach zadania przeprowadzone będą zajęcia:
Becoming a Researcher
Prowadzący: prof. Constantinos Petrou Constantinou
Wykłady na MS teams 2.03 14:30 - 16:30 9.03 14:30 - 16:30 16.03 14:30 - 16:30 23.03 14:30 - 16:30 31.03 14:30 - 16:30 06.04 14:30 - 16:30 13.04 14:30 - 16:30
Basic and Clinical Immunology
Prowadzący: Prof. Chien-Kuo Lee:
Wykłady na MS teams: 10.05. 9:00 - 11:30 12.05. 9:00 - 11:30 17.05 9:00 - 11:30 19.05. 9:00 - 11:30 24.05. 9:00 - 11:30
|